BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
Zapytania ofertowe
Tytuł zamówienia:
Zbadanie skuteczności metody placemakingu i urban rebrandingu w procesie rewitalizacji zdegradowanych obiektów targowych.
Celem zadania jest wdrożenie pilotażowego programu zmian Targowiska Polanki w Oliwie oraz ocena skuteczności programu w kontekście ożywienia kulturalnego oraz gospodarczego podmiotów prowadzących działalność handlową na terenie targowiska. Program pilotażowy został opracowany przez konsorcjum w składzie: Stowarzyszenie Inicjatywa Miasto, Politechnika Gdańska, Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1.Formularz oferty
2.Wzor umowy
3.Umowa powierzenia i przetwarzania danych osobowych
Pozostałe załączniki
Projekt realizowany w ramach Strategicznego Programu Badań Naukowych i Prac Rozwojowych „Społeczny i gospodarczy rozwój polski w warunkach globalizujących się rynków”, GOSPOSTRATEG.